fredag 24. september 2010

Det kreative hjørne - Flaskevarmer!

Nå som høsten har kommet så blir soverommet barre kaldere å kaldere! Lille jenta mi er fortsatt avhengig av melka si på natta. Men kald melk er jo selvfølgelig ikke bra! Det jeg har brukt å gjøre er å pakke den glovarme melken inn i hånduk slik at når Bella vill ha melk er den fortsatt litt varm. Men jeg syns det har vert litt tungvint med den hånduken osv.

SÅ! jeg tenkt jeg skulle prøve noe nytt! Kom på en helt ny idé, Flaskevarmer! selvfølgelig jeg får kjøpt, men det er jo litt sjarmerende med hjemmelaget!
Jeg har nå heklet en flaskevarmer i 100% ull. Jeg har enda ikke testet den ut men krysser fingrene å håper på suksess i kveld!

Denne flaskevarmeren er da med lokk slik at når den skal serveres så er det barre å ha av lokke, en trenger ikke å fjerne hele greia! Og den er tilpasset pass formen til flaskene Bella bruker. 
Viss dette blir noen suksess så kommer jeg til å lage flere, og kanskje også til salgs. Men med da litt mer mønster å kreative farger!


1 kommentar: