fredag 24. september 2010

Pakker i posten er alltids morro!

I dag fikk jeg og Bella pakke i posten! Kjempe spennendes.. ^_^

Bella fikk pakk i fra go'boken i dag. Denne inneholdt da en stor bok med Dyrelyder og bilder til, Gogos dyrebok og Sikkerhet og førstehjelp.
Første vi gjorde var å lese den store boken med en gang! Bella fikk noen store høyner når alle lydene kom! hehe. Tror hun koste seg!


Så var det jeg som har fått pakke i fra dragenshule.no. Jeg og Bella skall på photoshot i morgen, jeg skall ha bilde av Bella jenta mi, også skall jeg ha noen bilder av meg selv som jeg vill bruke videre til å markedføre meg som kunstner og til bloggen min osv. Og jeg blir da innført i korsett, skjørt å høye sko. Jeg har en del edderkopp tattiser på ryggen så da må jo dette smykke passe bra til! :) Kjempe fornøyd!


Gleder meg kjempe masse til i morgen! =) Litt små nervøs, har ikke vert med på slikt før.. hehe.. men spennendes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar