torsdag 21. oktober 2010

Det første snøfnugg!

I dag er det full vinter! Første snø dag, ikke berre kom der litt men masse! Når vi våkna var allt hvit lagt, å det stoppet ikke! Så nå er det ikke lenge til jul.. :P

Jeg fekk i vartfall ordentlig julestemning i dag når jeg såg ut! 
Jeg tok med meg Bella å plasserte henne i vindue, ojoj.. Det var jammen det ei nyskjerrig lita jente! hehe.. Hun datt helt vekk! Berre sto å stirra.. "ka i alle dage e allt det hvite som kommer ner?!" :P 

1stk. ner snøva vogn! 
Når jeg henta Bella inn var der ca 10cm med snø opp på vogna! :S


Så snart pappa kennet kom hjem blei det første aketuren på Bella! Det var jemmen det noen store øyne! Hehe.. Tror nok hun koste seg masse! ^_^


Shakira var også med ute å leket!

 Tidligere på dagen leket Bella seg i leikegrinda si. Søte lille pia mi.. <3



 Jeg har desverre ikke bil for øyenblikke, vi har bestillt oss vinter dekk, å i morra er det trilletur med babyklubben, så da skall jeg å Bella kle på oss godt å trille inn.. :)


 

2 kommentarer:

  1. Grattis me innlagt PhotoScape..Velkommen i klubben :) Mykje nytt å prøve sej fram me vartfall! Nydelige bilde av skjønne Bella

    SvarSlett
  2. Takk for det! =D
    var jammen det mange muligheter på det programme! Genialt! =D

    SvarSlett