søndag 17. oktober 2010

Photoshot nr2 + signatur

I går var jeg på men andre fotograferin! Det var berre kjempe gøy!!
Sist gang var jeg kjempe nervøs, men denne gangen var jeg ikke så fult så gale, og jeg fekk hjel å viledning om hvordan jeg skulle posere osv. Så nå gleder jeg meg syyyykt til å sjå bilda! =D
fekk sjå litt på kamera å jeg må si jeg var sjokkert! Aldri sett meg selv slik lissom.. :P gjorde godt får selvtiliten i vartfall.. hehe ^_^


Også har jeg laget meg en ny signatur til babyverden.no
Å her er da seff nydelige lille engelen min som er modell.. <3
Lars Ove Helle har tatt desse bildene.. =)

2 kommentarer:

  1. SV: Jeg liker å følge med på trender og stiler for å ta elementer jeg liker å bruke det i min egen stil. Men det er ikke sånn at alt som er på mote er noe jeg automatisk føler jeg må ha. Som denne fantastiske onepiecen som selges til 1600kr, det er jo helt latterlig! :P Atsuko Kudo som jeg skrev om over her har nå laget klærne til alle videoene til Lady Gaga og kler nå opp superstjerner over hele verden. Det positive er at utvalget blir mye større, ulempen er at klærne har nå blitt ekstremt overpriset!

    hehe har gått på skole på Fagerlia i Ålesund selv. Husker godt hvor utrolig viktig det var for enkelte å utrykke hva de følte om klærne mine, som om min stil påvirket deres hverdag. Jeg tror kanskje folk som åpenbart skiller seg veldig ut kan være ganske provoserende for mennesker som bruker all sin tid på å passe inn. Når de ser mennesker som totalt driter i det og likvel kommer seg helt fint igjennom hverdagen, så blir det nok litt irriterende. Alt bunner i dårlig selvtilitt:)

    ---
    Skjønne bilder forresten! ^^

    SvarSlett
  2. SV: Gikk tegning selv! rart det der haha. Akkurat nå jobber jeg mye og pusser opp, i tilegg bor jeg jo på en plass der ingenting skjer. Så for øyeblikket så har jeg joggebukse stilen x) Onepiece er sikkert digg å ha i sofan, så den forstår jeg. Husker noen fortalte meg om en hel familie som kom ut av bilen på en bensinstasjon, der var mor, far, barn og bestemor i onepiece! Onepiece familien liksom, eller teletubbiene alt etter hvordan man ser det xD Er jo gøy da, for utlenningene skjønner jo ingenting. Dette er jo bare en trend innenfor Norges grenser:P De jeg prater med som kommer fra utlandet er helt sjokkert haha.

    SvarSlett