lørdag 30. oktober 2010

Selger min Brudekjole! *sukk*

Monalisa Brudekjole selges!

Denne har jeg fått skreddersydd v/ http://dittbryllup.nu og har vert kjempe fornøyd med denne! kjolen heter Monalisa.

orginal priser:
Monalisa brudekjole 7200kr
Oppbevaringspose/blå 160kr
Underskjørt 792kr

Men nå er et vellykket bryllup over. Desverre har jeg ikke plass til å beholde min drømmekjole!

kjolen er til laget med knytting bak. Jeg har lagt ut bilde med mål på kjolen, og desse gjelder når knyttingen er helt inne, og det går ann å slakke den ut en go del, der er stoff under knuttinge slik at en ikke ser rett inn på huden. Kjolen har også et langt slep bak..







Annonsen ligger også ute på finn her!

1 kommentar:

  1. Den var NYDELIG! Og du var utrolig nydelig i den! Lykke til med salget, håper en ny brud blir lykkelig i den:o)

    SvarSlett