onsdag 10. november 2010

Kosmetik - Mary Kay til salg!

får ei stund tilbake så blei jeg Mary Kay konsulent, men i denne perioden jeg startet som det var jeg i en litt hektisk tid, å jeg fekk aldri tid til å drive dette. Jeg fekk med andre ord kjøpt startpakken, men kom aldri i gang..><



så jeg har en del produkter igjen som jeg gjerne kan selge videre til en billigere pris!

Det jeg har er:

- TimeWise® 3-in-1 Cleanser normal/dry skin. 250kr (org. 350kr)

Denne kremaktige rensen for normal til tørr hud gjør at huden føles ren og frisk med tilført fuktighet. Den eksfolierer og frisker opp i ett eneste trinn, og påbegynner også en aldringsforebyggende prosess med en friskere og mer behagelig hud som resultat, samtidig som den renser.

- TimeWise® 3-in-1 Cleanser comb/oily skin. 250kr (org. 350kr)

Denne rensen til kombinert/fet hud fjerner overflødig fett og gjør at huden føles frisk og grundig rengjort. Den eksfolierer og frisker opp i ett eneste trinn, og påbegynner også en aldringsforebyggende prosess med en friskere og mer behagelig hud som resultat, samtidig som den renser.


- TimeWise® Age-Fighting Moisturizer comb/oily. 280kr (org. 380kr)

Denne oljefrie og lette kremen er utviklet for kombinert til fet hud, og kontrollerer blankhet samtidig som hudens grunnleggende fuktighetsbehov blir ivaretatt. Den inneholder neste generasjons antioksidanter og hjelper til med å minske forekomsten av fine, synlige linjer.Resultatet blir glatt og smidig hud med en frisk og mattere overflate.

- TimeWise® Night Solution 30ml. 424kr (org. 525kt)

Denne unike sammensetningen reduserer dannelsen av dype linjer ved hjelp av innkapslede vitaminer og antioksidanter, kombinert med peptider som bygger opp hudens eget kollagen. De nye Nutribeads®-mikrokapslene er større for å kunne frigjøre enda flere vitaminfylte fordeler. 

(anbefales å bruke at med Day Solution, desverre er jeg tom får den)

- TimeWise® Firming Eye Cream 312kr (org. 412kr)

 inneholder en formel produsert for å bekjempe og minimere forekomsten av alle aldringstegn i det følsomme området rundt øynene. TimeWise® Firming Eye Cream reduserer synlig rynker, elastisitet, fasthet og fukt. Den hjelper til med å lyse opp skyggepartiene under øynene som kan få oss til å se trøtte ut. I løpet av en 12-ukers klinisk studie så 96% av kvinnene er merkbar forbedring i huden rundt øynene, og 100% opplevde at huden føltes glattere og fastere. Et multifunksjonelt helhetsprodukt som motvirker ALLE aldringstegn rundt øynene.

- Medium- coverage Foundation 200kr (org. 249kr)

Denne har jeg i: Beige 400, Beige 404, Beige 302 og Bronze 504

Kan sjå fargene her: Foundation 

Kontakt meg på mail: heidi-js@hotmail.com


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar