tirsdag 16. november 2010

Nye Figruer i butikken! Husk julesalg! ;)

Da har jeg fått laget nye figurer til butikken!
Jeg holder julesalg frem til jul! sjekk ut butikken her!
 
Lager også Alver på bestilling og ønske! ;)











_________________________________________________________________

Jeg har også fått salg! =D

Desse 3 søte alvene har blitt solgt.. ^_^












+ Et armbånd!




_________________________________________________________________

Og jeg har også laget en ny figru som skall henges på Helsestasjonen. Jeg har en annen figur der men på en slik plass der det er mange folk innom så må der henge noe som tåler mer! =)
 
Så her skall dem så en stooor fin sommerfugel!




________________________________________________

Og til slutt hadde jeg en heldig vinner! =)
På et frum jeg er med på så hadde dem en konkuranse, og vinneren skulle få en skredder syd alv etter ønske. Vedkommende ønsket seg en rocka alv. =)



Inn pakket i fin eske! =)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar