mandag 29. november 2010

Nye korsett! + andre klær!

Jeg skulla ha lagt ut dette innlegge får ei stund siden men har ikke hatt tid. 
Får en uke siden fekk jeg en "julegave" i posten, føltes som jul i vartfall! hihi..
En pakke med masse korsett! XD
som da er kjøpt hos Jig.no, anbefaler virkelig denne siden! ^_^

Så mitt kleskap inneholder nå desse lekkre korsettene:


dette korsette tenkte jeg kanskje å bruke til julebord osv. at med et skjørt jeg har kjøpt (skjørte viser lenger nere!)





+ Organza tutu fra jig.. ^_^

Det som er fint med Jig.no er at dem har nydelige korsett til en rimelig priser! og dem tilbyr del betaling også.. XD

Også har jeg kjøpt 2 skjørt hos Dracula Clothing, det i silke tenkte jeg å ha at med det rosa korsette.. =)







Helt nydelige skjørt! og Dracula Clothing har gratis frakt over hele verden.. ^_^
Og prisen på klærne er også til å leve med... hehe

skjørte i silke har jeg ikke fått enda, så kleder meg kjempe masse! =D
et veldig fint skjørt som går ann å kombinere med alle korsettene.. mix og trix!





4 kommentarer:

  1. Hvordan er kvaliteten på korsetene? De var kjempefine =)

    SvarSlett
  2. Jeg har ikke fått prøvd dem ut så kjempe mye enda, men hittil er jeg fornøyd.. =)

    korsettene ser i vartfall rå lekkre ut på.. ^_^

    SvarSlett
  3. Å så koselig Heidi, tusen takk! Har sendt deg en e-post forresten :-)
    Vedr. spørsmålet om kvaliteten kan jeg fortelle at jeg har ikke fått noen klager :-) Det er viktig å tenke på at dette er korseletter som ikke gjør underverker med figuren, da må du investere i korsetter i høyere prisklasse. Men disse er flotte pyntekorsetter i god kvalitet i forhold til prisen! Husk også at korsetter kun skal håndvaskes og drypptørres ;-)

    Jeanette
    www.jig.no

    SvarSlett
  4. Jeg har brukt korsetta ei stund nå, å jeg kan heller ikke klage! =D Er super fornøyd! Dem ser helt fantastisk ut på! ^_^ Er helt forelska i min nye garderobe med masse lekkert i! =D

    SvarSlett