tirsdag 25. januar 2011

ahh.. Herlig!

Endelig har tegneånden komet over meg!
Jeg har nå fått unna 2 tattoo design som er bestilt, 3 er nesten ferdig! =D

Kan desverre ikke legge ut bilde akkurat nå. Kanskje når dem eventuelt har kommet på kundens hud.. =) vi får sjå..

Men har nå fått tegnet en death angel, denne blei jeg kjempe fornøyd med. Sexy dame med vakkre vinger! =D
Også har jeg fått tegnet en Engel /slange dame som åler seg ut av et hodeskalle. Hørest merkelig når det blei beskreve slik men tegningen blei utrolig stilig! ^_^ Den skall symbolisere ei som virker uskyldig men alikavell ikke er så uskyldig.. =)

Og nå jobber jeg med en tribal med sommerfugel/tribal med noen bokstaver kombinert. =)

Deilig å få gjort litt! Hater å la tegninger ligge, men nå som jeg er mamma så har jeg lissom ikke så god tid til å tegne, og når jeg først har det så er jeg ofte stuptrøtt og sliten.. :S Men det har endelig komt seg litt nå som Bella har blitt så flink å sove, endelig sover hun ordentlig på dagtid og hun sover hele natta og har nå begynt å sove til 8-9 om dagen i steden får 5-7.. =) Jeg er litt mer utkvilt om dagen rett og slett.. =D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar