fredag 21. januar 2011

Dagene går og går!

Må si jeg er temlig lei av å sitte hjemme. Kennet har vert sjukmeldt siden nyttår nå (virus på balansenærven). Hver dag er den samme, ikke noe som skjer. Merker ikke forskjell på ukedager eller helg. Dagene går helt i surr for meg! :S Har 0 kontroll lenger..
Jeg har ingen inntekter lenger siden mammapærmen er over, men jeg må ta meg av Bella, hun får ikke barnehageplass før august. Kennet forsørge oss alle, det skall gå greit, men det går lissom sånn akkurat.. Må spare en del, så er ikke så mye en kan finne på.

Men det blir jo ikke noe bedre når det ikke er vær til å være ute heller! Ute er det ordentlig kaldt å surt ruske vær! isjh.. Gleder meg sykt til sommern! Så snart det blir finnere vær så blir det seff noe helt anna!

Ser virkelig frem til sommer nå! Bella røyser seg så berre det, så det er nok ikke lenge før hun er oppe å går. Jeg tror nok sommern kommer til å bli kjempe kjekt! Da skall vi ta hytt i bruk myye mer! Gleder meg kjempe masse til å ha med Bella på stranda! =D Leke i sanden og bade! =) Når dem kan å gå så er jo der masse mer aktiviteter en kan finne på! ^_^


1 kommentar:

  1. Tøft bilde av edderkoppen!
    Fantastiske tegninger! *veldig impomnert*

    Klem fra Skattene Mine

    SvarSlett