onsdag 19. januar 2011

Helsestasjoene med Bella!

Den 13 januar var jeg hos helsestasjonen på kontroll med Bella. Hun har blitt så stor nå! =D

Tidlig om morgon starta vi med at vi hørte Bella rope på oss, jeg skrudde på lyse å hva ser jeg der?? Jo en liten Bella som står i sengen å ser over kanten! *ler* Første gang hun har røyst seg, jeg skjønte det ikke var lenge til! 

Bella er nå 76,2cm og 9670g

Og hun var så flink på helsestasjonen, fekk masse skryt over allt hun har lært seg! ^_^

og hun tok to vaksiner også, det var ikke så gøy, men hun var kjempe flink!
I dag merka vi litt bivirkninger, har desverre fått litt feber og litt sutrette.. Men det går greit. Håper det gir seg fort. 

Bella kan nå si Mamma og Pappa
Lys og hun vet hvor lyse er..
og hun prøver å si pus, møø, bææ og voff.. morro å sjå når hun prøver så godt hun kan! =D
og når vi sier i "hohoho!" så ser hun etter nissen.. hehe..
og når jeg spør om jeg får kos så får jeg det. *søte lille pia mi* 
Hun har også en 2 bamser, en katt og en hun som hun også er kjempe opptatt av å gi kos til!

Hun har også fått en del tenner nå, 2 nede, 2 oppe (fortennene) også har det gått hull på 2 til på hver sin side av dem oppe.. =)

Det er helt utrolig hvor fort tiden går! og hun lærer så mye nytt at det nesten er skummelt! Klarer nesten ikke å holde følge med henne.. :S

Hun er berre helt fantastisk herlig! <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar