søndag 23. januar 2011

MGP- Alexander Rybak & Keep of Kalessin

Jeg følger ikke akkurat med MGP. Men på lørdag så sto de da på mens vi spilte dart. For det første så må jeg si at jeg ikke likte noen av sangen! *ler* jeg er ikke akkurat sånn som liker MGP, men når en da først skall tenke MGP! Hvorfor blir alle rolige sippe sanger velgt!!! Blir så irritert! dem er sikker veldig flink å synge osv. MEN.. når vi da skall konkurere mot alle andre land! Blir da norge husk? Nope!  For kjedelige rett og slett!

Men jeg fekk da med meg denne innslage til Rybakk og KOK. Jeg har aldri likt Rybakk, det blir rett og slett feil musikk sjanger for meg, og seff når Fairytale går 24 timer i døgne på radion så blir en passe dritt lei! Men jeg må nesten gi han æren denne gang! Det var første gang jeg faktisk fekk litt sansen får han.. Kombinasjonen av han og KOK var berre helt konge!
Kan tenke meg at det å stå i mellom publikum der måtta ha vert helt synsykt!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar