lørdag 8. januar 2011

Portrait Corey Taylor, "The slipknot" WIP

Har holdt på med et nytt portett bilde i dag, hadde håpt på å bli ferdig i kveld, men bahhh.. jeg er dau trøtt.. :P

øynene ser ikke klart nå så da er det ikke vits å fortsette! og det er berre bra å få litt avstand av og til slik at øynene ikke blir helt låst, så ser en bedre "feilene" osv når en har fått en pause.. ^_^
Satser på å bli ferdig med denne i morra!

Dette er da et Corey portrett bilde igjenn, jeg holder på med et større et men jeg berre måtte få denne ideen ner på pappire.. =) Opp gjennom tiden så har jo han hatt mange forskjellige masker, i det siste ser en mer av den "normale" han. Så jeg fekk så lyst å lage ei tegning der en viser mannen bak alle maskene! I tillegg så syns jeg det er morro og ikke minst en utfordring å tegne maskene. Håper på at resultatet blir bra.. =)

Her er noen prosess bilder:

(veldig nærbilde, så litt dårlig kvalitet på dette bilde)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar