lørdag 5. februar 2011

Animal Planet i Bratthaugen!


Herlighet! I dag skjedde det faktisk noe virkelig spennende! =D I dag fekk jeg en helt fantastisk natur opplevelse!

I 11 tiden var jeg ut på verandan å trilla Bella så hun skulle sove, trøtt som hun var sovnet hun fort. Men like før jeg var ferdig med "bussingen", så jeg på andre siden av veien ei svær havørn som satte seg opp i skogen! Og den satt så fint til, fra utsikta vår så såg rett bort på den, kråkene dreiv å styra rundt den, men den brydde seg ikke..

Jeg sprang inn å henta kamera og skifta til stor linsa. Så jekk jeg opp på vaskeromme og hadde opp vinduet, tok en del bilder der, og tenkte jeg skulle prøve å ta bilde når den letta så jeg venta! og venta! og venta!! og ørna satt! ><

Nei dette jekk ikke! Men jeg ville ikke la denne muligheten gå bort, så jeg hadde på meg jakk tussla bort. 

Jeg måtte snike meg litt inn på hagen til naboene men pytt pytt.. Der sto jeg å såg rett opp på ørna! tok masse bilder, og der letta den!

Helt fantastisk syn! rett over meg for den å glei leeenge! =D

Herlighet får en kraftig fugl! stort gult nebb, store klør, og store flåtte vinger! Virkelig et vakkert syn!

Så nært med en ørn har jeg aldri vert før! =D























Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar