mandag 7. februar 2011

En dag ute med Besta og Besten!

På lørdag var vi innvitert på middag ute med Besta og Besten. Er ei liten stund siden vi har hatt sjans å dra på besøk nå. Og jammen er det ikke hyggelig å komme dit ut!

Ser ut som Besten storkoser seg hver gang Bella er der ute! Er ikke så rart i og med hun alltid finner på noe sprell og alltid shower.. hehe..

Men jeg hadde da tatt med meg kamera mitt siden jeg skulle vise frem ørna jeg hadde tatt bilde av dagen før. 

Så da blei no det litt knipsing.. =D
Denne dagen var det en stormfull sjø, jeg blei heilt fssinert av bølgene som slo inn mot berga! Sjå bølgene som pruten langt opp på gresse!


Og Bella var i stor form!


Her sitter vi på "go" magen til Besta.. hehe.. 



Og pappa fant frem appelsin! Nam! Det e jo så godt!



*så flink å spise sjøl* <3



Haha! Morroklumpen min! XD



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar