onsdag 9. februar 2011

Lille pia min blir 1 år i morra! ^_^

I morra er det et helt år siden jeg lå på føden! Herlighet så rart å tenke på! Lille baby en har begynt å bli stor! O_o

Men vi gleder oss! Nå er allt ryda å vaska, og jeg har baka kaker får første gang! =D Tirsdag baket jeg sjokoladekake og fryste ner, også i dag har jeg laget Smartis sjokolade kake. Svigers står får bløtkake osv.

Jeg og Kennet har søtte å blåst opp balonger i kveld. Siden vi har en stolpe uterst på overbygge så bestemte jeg meg får at jeg ville beste mange balonger i en lang snor og snurre den rundt stolpen.. =)

Har tatt en del bilder, men dem kommer på neste innlegg + bilder fra feringen osv.

Fredag blir det etterselskap med vennene til Bella.. =) Og sossialt får oss mammaene også.. =D Så nå er vi klar får 2 dager med berre kos.. ^_^ Gleder oss masse! =D


Meg og Bella får et år siden <3








1 kommentar: