mandag 21. februar 2011

Love my corset!

Jeg er barre helt avhengig av korsett, elsker dem! 
Jeg syns dem ser barre helt fantastisk lekkre ut! =D En hver kvinne burde ha i vartfall et korsett i skapet! :P uansett str. så er korsett utrolig sexy! En får en helt annen holdning, i og med en blir "støtta" opp, rak rygg og frem med brysta. Sexy men ellegant på samme gang.. =)

På lørdag skulle jeg ut på fest og da var det frem med en av min korsetter.. Jeg har kjøpt mine hos Jig, her finner dere masse lekkre korsett til en hver pris, og her er får plus size.. =)

Gotisk brokade sort, brukte jeg på lørdag, denne har jeg i flere farger, har den i hvit, lyseblå og rød også. Jeg barre elsker dette korsett, måtte ha flere farger, får dette sitter utrolig bra på! Er stor fornøyd med denne! =D





Blei litt lei av stritt hår også, så helga ordna jeg litt bølger i håre.. =)




2 kommentarer: