onsdag 16. februar 2011

Slik går det av og til!

Jeg sa jeg skulle legge ut et innlegg om vår herlig lille prinsess sin store bursdag! Det skall jeg enda.. Men desverre så var vi litt uheldig! 

Om selve feiringen kommer jeg tilbake til (må berre få lagt over bilda fra kamera), Men vi fekk feira den! Men etter allt var over tok det en helt annen vri. Bella var i stor form hele kvelden men når jeg skulle legge henne ville hun ikke sovne, berre våknet hele tiden. Og etter en del timer måtte jeg berre ta henne opp får å sjekk om hun hadde gjort noe i blei eller om det var noe annet som plaget henne. Jeg løftet henne opp og jekk 2-3 meter og der begyner hun å kaste opp! ><

hun kastet opp inne på gammle tv-stua, og inne på stelle romme. ajaja.. først tenkte vi kanskje hun reagerte på kaken som hun fekk i og med hun ikke er så vandt med slikt. Men dagen etter så fortsatte hun å kaste opp, og til kvelden kom febern! 38 første dagen og 39 andre dagen, rett etter jeg hadde lagt Bella får kvelden begynte kennet å kaste opp, halvtime ca etter begynte jeg! ><

Er jammen det glad vi hadde fått lagt Bella, så jeg å kennet var våken på stua hele natta og berre kasta opp! fyy så grusomt! Når Bella våkna måtte vi berre sende henne opp til svigers, får vi var rett og slett ikke i stand til å ta oss av henne! Ingen av oss klarte å reise seg!

Det går som regel greit når en av foreldra blir sjuk og den andre kan hjelpe til med minste manne, men når begge blir i "ustand",  er det rett og slett håpløst! Det er noe v det verste jeg har vert med på! og jeg som mamma da!! Lille gulle mitt var sjuk! har ikke tid til slikt!

Heldigvis var det siste dag Bella var sjuk, dagen etterpå var hun i fin form! =) Jeg å kennet har også begynnt å komme oss også, selv om spysyka ofte går fort over tar det som regel litt tid å komme seg etter å ha "vrengt" hele systeme! :S

Må si dette er den ultimate slanke kur! Endre gangen jeg har fått det! >< ikke akkurat den sunneste måten å gå ner i vekt! :S Gifte ringen min detter av meg nå.. :S Flere gangen den gått i bakken nå, ingen ting som holder igjen! Så akkurat nå har jeg den på smykke, er redd får å miste den. Dette må jeg seff gjøre noe med.. =)
Dagen etter bursdagen til Bella hadde vi jo invitert flere på etterselskap! Dem som vi har blit godt kjent med v / trilleturer og babytreff. Og jo sossialt får både store og små.. =) Men måtte jo seff avlyse dette! MEN jeg har frøse ner kakene, så vi håper på å få ta igjenn dette. =)

Og i morra skall jeg på 1års kontroll med Bella! =D så da skall jeg prøve å legge ut et nytt innlegg med bilder fra den store dagen og hvordan det jekk på kontrollen! så får vi berre krysse fingrene å håpe på at jeg husker det.. *ler*



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar