mandag 7. mars 2011

2 nye maleri

I helgen malte jeg to nye maleri, jeg kjedet meg veldig og 0 inspirasjon, så er ikke så fornøyd med desse. Ikke av dem beste lissom.. 

Jeg var tom får tykk akvarell pappir, så jeg fekk ikke den effekten som jeg ville ha, distress Ink er mye tøffere på tykk pappir. Er ikke fornøyd, så jeg kommer sikkert lage en ny av denne figuren, får akkurat den liker jeg da.. :)

Denne var egentlig berre på morro.. :P
Har så vidt begynt ei ny tegning av Pinhead også.. ska tegne litt mer på den slik at en ser hva det er også skall jeg legge ut bilde av den.. =)

2 kommentarer:

  1. kall dem hva du vil, men jeg synes de var tøffe. Liker stilen. Kjipt når man ikke er helt fornøyd, men det er jo bare å prøve igjen!

    SvarSlett
  2. Takk.. =)
    Er vell slik av og til, at det ikke går helt som planlagt.. :P

    SvarSlett