mandag 7. mars 2011

Bella har nå endelig fått seg rom!

Bella har sove inne på vår soverom til nå, også har vi hatt kombinert stellerom og hobbyrom. Men så snart jeg fekk ut hobbysaken mine skulle Bella få egent rom. Vi har en tv-stue som vi brukte mye før, men nå som Bella er her er det vedlig greit å ha tv'n nere på stor stua. Så da fekk jeg mine hobbysaker inn på gammel tv-stua og Bella fekk seg rom! =D

Er veldig fornøyd med romme! Men det er ikke ferdig, vi har tenkt å kjøpe ei barnegarderobe fra Ikea sennere når vi skall oppover.. =)

Men her er noen bilde av romme, + Bella.. :P
Bella har akkurat våkna her.. hehe..










 Har litt barnemøbler fra Prinsessa og Frosen som også skall opp på romme sennere, har kanskje planer om flytte stelleborde sennere og da blir det bedre plass.. :)

Lekekasse! Denne er så kjekk! Kjempe morro å gå med, og den er stødig! =)



Bord + 2 krakka.. (sennere vill jeg kjøpe 2 stoler/stressless)



Og en trapp når hun sennere skall stå å pusse tenna.. hehe..





Desse møblene fekk hun i julegave av meg å Kennet.. =)



Romme til Bella går mye i rosa og grønne farger.. =) litt fordi vi ikke vet hva kjønne på neste baby blir, så er der litt guttefarge også i tillfelle muse felle.. :P



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar