fredag 25. mars 2011

Blogg-Award til meg?

I dag fekk jeg en hyggelig overraskelse av Trollmors hverdag! Jeg fekk en blogg-award av henne! Det har jeg aldri fått før og sette utrolig stor pris på det! =)


Reglene er som følger:
Link til den du fekk awarden fra svar på 10 spørsmål og send videre til 10 bloggere :)
(Det er vel best å berre hive seg ut i det)

1. Hvorfor startet du å blogge?
Jeg hadde lyst å vise frem min kreative side, også syns jeg det var kjekt å skrive litt om det verdagslige å. Og ikke minst så syns jeg det er kjekt å kunne lese andres blogger, få ideer og inspirasjon, og sjå hvordan andre har det. =)

2. Hvilken bloggere følger du?
Det er mye forskjellig, allt i fra kreative sjeler, mamma-blogger, til dem som skriver bra og til dem som rett og slett har en hverdag som jeg syns er spennendes. =)

3. Favoritt makeup-merke?

Mary Kay og i.d.

4. Favoritt klesmerke?

Qeen of darkness <3

5. Ditt "må ha" makeup-produkt?

Mary kay - Eye primer, får dem som vill at øyenskyggen skall sitte hele kvelden uten å "skli" utover, anbefales til dem som bruker en del sminke.. =)

6. Favorittfarge?

 Sort og Lilla, spess i lag.. ^_^

7. Parfyme?

Dior- Pure Poison

8. Favorittfilm(er)?
Jeg elsker alle Tim Burton filmene! Han er en genial mann! =D


9. Hvilket land vil du besøke og hvorfor?

Egentlig så hadde jeg vert fornøyd berre jeg hadde komt meg ut av norge.. hehe.. har kun vært i syden en gang.. =) hadde vert deilig med varme strender! =D

Jeg har vert et par ganger i tyskland, og dit har jeg syyyykt lyst tilbake til! Hvorfor? WACKEN FESTIVAL!!! XD

10. Spørsmål til meg selv:
hmm.. spørsmål til meg selv, ja den var litt vanskelig.. :P lissom litt sånn, hva lurer jeg om meg selv lissom.. hehe.. hmm.. ok..
Hva ville jeg gjor annerledes med live mitt om jeg hadde muligheten?

Turt meg! rett og slett prøvd å levd mer, opplevd mer! =)
Men det er seff aldri får sent.. ;)


Her er mine 10 utvalgte i tilfeldig rekkefølge:

Håper dere tar utfordringen! ;)






3 kommentarer:

  1. hei, lenge siden sist, kjempefin header! og takker for award :D

    SvarSlett
  2. Tusen takk for awarden:) sender en annen en i retur:)

    SvarSlett
  3. Tusen hjertelig takk for Blogg-award, så utrolig hyggelig:D Jeg skal ta utfordringen videre senere i uken:)))

    SvarSlett