torsdag 24. mars 2011

Ja da! Jeg er det!

Det er veldig tidlig i stadie enda, men folk har begynt å skjønne det. Spess når jeg så dårlig som jeg er.. :S Men jeg er da gravid, igjenn.. :P Lilla pia mi skall bli store søss.

Jeg har ikke akkurat lyst rope det ut på facebook enda, men regner med flere og flere får det med seg. Og det å holde det hemmelig har vert slitsomt, spess når dem begyner å skjønne det..

I morra er jeg 7uker på vei, så ja.. det er tidlig i stadie og vi håper det går bra. Hittil så er jeg kjempe kvalm, kasta opp i dag. men håper det går fort over..

Er no kjekt at lille pia ska få seg en søster eller bror.. =D

i tillegg så er min mellomste søster gravid, hun skall ha ca. 15 Oktober og jeg ca. 13 november. og min eldste søster har akkurat fått seg ei lita pie. Så det er litt morro at alle søstrene skall gå hjemme i lag ei stund med noen små søte.. =D


8 kommentarer:

  1. Gratulerer! Håper du klarer å glede deg litt, tross i kvalmen. Føler med deg der! Jeg hadde hyperemesis gravidarum (ekstrem svangerskapskvalme) med første, og det unner jeg ingen!! Masse lykke til!

    Klem Tone (du vet no ken e e? ;) )

    SvarSlett
  2. Tusen takk.. :)

    jupp.. Tone, har fått med meg bloggen din, følger med.. hehe =D Jeg har bestemt meg får å forberede meg på det verste og håpe på det beste.. hehe.. :)

    SvarSlett
  3. var akkurat d e gjorde no sist. E bestemte me for å begynne med akupunktur mot kvalmen med "en gang" (ca uke 7-8 tror e). Kvalmen slo til omtrent da. Førte svangerkapet så blei e HYSTERISK kvalm etter bare 4 uker, sykehus etter 5....
    Men e tror det hjalp da, for d blei aldri like gale.. holdt d litt i sjakk følte e. Også var det en anna type kvalme. Kan anbefales:)

    SvarSlett
  4. Tror kanskje det skall går greit her. =) Merka det er utrolig viktig å spise riktig om morgon og forsiktig. Det gjorde jeg i dag å det ser ut til å gå bra.. =) Men skulle det bli verre så er det ikke noe dumt å prøve det ut.. =D

    SvarSlett
  5. Se forresten på linken, så skal du "få noe" av meg;)

    http://trollemors-hverdag.blogspot.com/2011/03/jeg-er-beret.html

    SvarSlett