tirsdag 15. mars 2011

Nytt Maleri: Zombie Head and the faery! + Tutorial

Da er det enda et maleri ferdig!

Og jeg har til og med tatt bilde steg får steg hele veien! =D
Denne startet jeg å skisse opp får noen dager siden da jeg var stuuup trøtt! Fekk ikke til hode som jeg ville og jeg ville egentlig ha en slags Bug alien sak at med, og at dem lissom skulle sjå på hverandre.. men jeg fekk det ikke til da!! Så i min trøtte frustasjon slengte jeg berre fra meg.. :P


Men i går tok jeg den frem igjenn, Egentlig så ville jeg ha hode til Faery'n slik at en kunne sjå munnen osv, jeg ville at munnen skulle være litt åpen sånn at en skulle få en "myk" følelse. Men så snart jeg snudde hode så blei jo det ikke til at hun såg på figuren, så måtte droppe det..

Jeg prøve frem og tilbake med diverse  alien/monster figurer, men det blei mye visking denne gang.. :P så jeg endte opp med en fleshy zombie sak, og likte egentlig det.. =) Poenge med det hele var at jeg vill ha kontrast med den søte alvejenta og noe groteskt noe, og jeg tor med den zombie saken så blei "grotesk skalan" oppgradert en del.. :P


Så her er skissen, jeg glemte å nesten å ta bilde, så her er med pitte litt maling.. :P


Så litt mer maling på alvejenta.. =) Maler med akvarell!


 + Hår og vinger..


Jeg berre elsker den oliven grønn fargen.. =D
første lag på hode, her er alle dem svakeste fargene først, grunnlage..


Blode kommer på sinn plass.. alle dem svakeste her å, også har jeg begynt på dem mørkeste plassene. Det gjør virkelig stor forskjell når dem mørke kantene kommer på.. =)


Poff.. så begyner det å sjå ut som et Zombie hode.. =D


Her har jeg lagt på mørkere farger! mer blod og skygger.. =)


Detalj bilde:


Vet ikke om en ser det en gang, varfall ikke så mye på bilde, men her har jeg trekt frem igjenn en del lyse områder. =) Og alvejenta hår fått litt mer mørkere skygger noen får plasser...

Første lag med bakgrunn... Berre pitte litt tekstur..

Mitt lille malebord! Kaos! :P



Andre lag med bakrunn, Distress Ink: Lys brun!


Andre lag med bakgrunn, Distress Ink: mørk brun!


Tredje lag med bakgrunn, Distress Ink: sort!


Så tegnet jeg litt rundt med penn, og bilde er ferdig! :P
Syns bilde ser bedre ut i "virkeligheten" da men..


Detalj bilde:


Hva syns dere om bilde? =)

4 kommentarer:

  1. Bra idé og godt laget! :)

    SvarSlett
  2. Å herregud! Så utrolig vakkert! Skulle hatt et sånnt på veggen!

    SvarSlett
  3. Tusen takk.. :) Vell den er til salgs.. ;) ferdig innrammet.. =) selger stort sett alle bilda mine.. :)

    SvarSlett