mandag 21. mars 2011

Utdrikningslag mitt! 10. April 2009

Er ei stund siden nå.. :P noen år lissom, men fant her en dag tilbake boken jeg fekk på bryllupe mitt fra utdrikningslage, å må si det er morro å mimmre tilbake.. =D

 Så jeg tenkte jeg kunne vise den frem.. :P Noen av bildene blei desverre litt dårlige! eneste jeg ikke likte med dem bilda er at en ser ganske godt at jeg var 8-9kg tyngre.. :S Men men.. Slik blir det når en drikker mye øl blandt anna.. :P

såå... Her var da min utdrikninslag, jammen var det en fantastisk dag! Heldigvis dreit dem meg ikke så allt får mye ut! Men det var litt av en opplevelses dag.. =D



Dagen starta seff med å bli vekt å servert champis.. :P 


Her fekk jeg brev fra store søss, som da var forloveden min.
Jeg fekk da tatt på meg sko og mårnkåpe, og truse! :P ikke mer.. jippi.. hehe


Så blei det en kjøre tur til en eller anna plass..
Tannkrem smak og champis! *skål* :P


Og det blei faktisk en forfriskendes start på dagen! =D
Trekk inn magen!!!! 



 Etter bading blei det frokost! Tom Erik og joakim var sjoførene våra og filmskaperne.. :P


Så var det å kjøre videre til en ny forunderlig plass.. :P Jeg fekk med prinsesse kopp med hvit vin ner i..

Og jett om jeg blei glad!! =D 


Vi fekk komme inn på et egent bakrom. blei litt stress når vi kom ditt, der var mega køa! :S Men vi kom forbi allt.. =D


Her fekk jeg først mate fiskane som var i store akvariume! Jeg sa det var synd vi ikke hadde med oss fisketroe.. :P

"Ska d væra ei ræka?" XD


Og jeg fekk en goo våt klem av dykkermannen.. :P


Dette var da like før dem skulle åpne ny avdelig på atlanterhavsparken, En eksotisk del. Den var da enda ikke åpnet enda, men vi var så heldige å få komme bak på bakromme igjenn å sjå alle fiskane! =D


Jeg må si jeg har blitt ganske fassinert av denne kirurgfisken! =D Den hvite prikken bak med halen er et "spyd" som den skyter ut får å besytte seg mot fienden. Har lyst på en slik.. :P

Men dem tok faktisk å av duket et av akvariuma som var inne på loka får meg også! og jeg fekk vakse vindue.. hehe.. *min fremtidige jobb* XP
*vaksedama har satt på dollar glise!* haha...


Er den ikke søt???


Endelig kom dagens høydepunkt! Jeg fekk holde slange! Wiiii... =D
Dette er andre gangen jeg har holdt slange.. =D
VIL HA!!!




Så var det strakt på tide å mate pingvinene.. Søstrene mine hadde prøvd å fått til slik at jeg skulle få maten dem (uten at jeg viste det), men da hadde dem gitt beskjed om at slikt gjør dem ikke, dem visste ikke hvordan pingvinene ville reagere. jeg pusta letta ut når dem fortalte meg det!
Men neida!! pluteselig.. så sier han over microfonen.. "ja i dag skall vi gjøre noe uvandlig! Vi har ei her på utdrikningslag i dag, Heidi? kan du komme over hit!" *panik!!!* o_O 
Han syntes jeg var så rolig at det skulle gå bra.. det var første gangen pingvinene møtte noen andre en dem.. Men det jekk veldig fint! =D

*jeg mater og han prater*


Og her sier han: "ja dem biter ganske hardt!"
meg: What???? og det sier du nå???
Haha..


 OG DER VAR IKKE LITT FOLK SOM SÅG PÅ LISSOM!!!
*flau*


Så fekk blei det lunsj inne på rome der jeg hold slangen.. =)


Og etter på?? haha.. Kick ass!!


Får å si det sånn! "JEG SUGER!!" haha..
og jeg fekk nesten knekt nasen min! *ler* 
Men morro var det! =D



Så blei det hjem til min søster får sminking, drikking og morro.. =D


*SKÅÅÅÅÅL* XD

 

Jeg Sjemst!!!!!! Hele kvelden blei jeg seff straffet får mine  idiotier på barne/ungdomskolen!!! Jeg var en gang.. uff.. vet ikke om jeg tør å si det en gong!! en stor fan av.. usj.. ajaj.. Backstreet Boys! o_O
Dem spilte BB hele kvelden så jeg holdt på å bli gal! *ler*

og det tok ikke slutt der!!!


Jeg fekk meg nemlig en t-skjorte med den mest klysete bilde av BB på, og under sto der desverre noe som har kommet ut av min egen munn en gang i tiden! *rødme*
Det var vell så jeg så vidt begynte å komme i fornuft, så vidt! :P
"Ej lika Backstreet Boys enda altså, men ej elska'kje dei lenger!" *HYL* 
Fjortis tiden er jammen det go dere.. :P iik..


Opplæring av Lambada.. :P


Tom Erik tok til og med seg en liten Lambada dans! hehe..



*You are the dancing queen, young and sweet, only seventeen...* 


Etter alle hadde druket seg fin! (jeg burda ha drukket meg! *ler*), blei kjøre turen videre til min favoritt resturante, Hong kong! Nam! 

Glemte å ta bilde når vi spiste, men fekk no med det viktigste! Lekeballene! wiiihooo.. =D



"Skall det vere ei bollemus? Eller kanskje et morrabrød?"


Og jo da!! jeg måtte seff ta frem tegneferdigheten mine! ajaja.. Ølbriller på og tusj.. jippi! hehe.. Men det var ganske LOL. Dem hadde laget plakat til meg å det hele, og jeg tok meg betalt. Og det morsome var at folk trodde faktisk jeg var tattoovør! Hallo??? jeg er ute på utdrikningslage mitt lissom!! :P jeg fekk så mye spørsmål.. hehe.. "har du holdt på lenge osv?" *ler*


Etter en lang kveld på byen var det hjem igjenn til min søss, der jeg fekk gave dryss.. =D


  Jett om jeg var sliten da.. :P



Hele gjengen i stor form! =D Og atter en gang dere! Tusen takk for en fantastisk dag! Morro å mimmre tilbake.. =D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar