torsdag 14. april 2011

På tide å oppdatere litt..

Har ikke vert så mye til blogging i det siste, mye fordi jeg og famen har vert syk.. :P og jeg seff litt ekstra på grunn av graviditeten.

har begynt å komme oss litt nå da heldigvis.. =)
Så har ikke gjort så mye nytt i det siste. Morgon kvalme og syke har tatt meg med storm. Me nå er jeg 10uker på vei så håper det roer seg når jeg nærmer meg 3månder!

Var på første kontroll i dag, første kontrollen er mye pes med. utfylling av sjemaer, blodprøver osv osv. kjedelig. :P OG UNØDVENDIG Å STIKKE MEG I ARMA!! *Grrrr* :P

Men nå blir det vist ikke ny kontroll før uke 20 (tror jeg det var), dem venta vist lengre med andre gangs fødende. Og det er egentlig helt greit får meg..

Men nå håper jeg på en fantastisk påske! Håper det blir masse sol og familien frisk som en fisk! :P Litt deilig å bli ferdig med slikt før ferien, så blir det i vartfall ikke i ferien! ^_^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar