torsdag 21. april 2011

Photo Shop: Countess Grotesque WIP

En liten oppdatering av en tegning jeg begynte på får lenge siden!

Har tegnet denne får hånd tidliger også valgte jeg å bruke den videre i photo shop da jeg begynte å tegne digitale tegninger. Men det har vert en laaang pause i photo shop tegninger. Mye fordi forst av allt, programme krejsa og tegnebrette blei ødelagt.. Buhuuu..

Men nå har jeg fått meg nytt tegnebrett.. =D Og nytt program, nå bruker jeg ps3. Men kan ikke si jeg liker det så godt som Corel Paint Shop Pro Photo X2. Kan være fordi det fortsatt er uvant, men finner lissom ikke helt frem. Så håper det går seg til..
 
Merker at tegne teknikken blei i vartfall helt annerledes.. :P
men men..

Her er i vartfall en liten oppdatering av Countess Grotesque, modellen jeg tegner.


Jeg har også maaaange andre tegninger jeg har begynt på tidligere, men desverre så lenge jeg ikke har gammle programe lenger så får jeg ikke gjort dem ferdig siden dem ikke går ann å åpne i ps3. Så jeg har et lite håp om å få tak i Corel Paint Shop Pro Photo X2 igjen. *savner det!* ><

1 kommentar:

  1. Så stilig tegning! Ligger noe til deg i bloggen min :)

    SvarSlett