søndag 29. mai 2011

Fotoshoot: Gravid bilde- 4månder del 1

Jeg har blitt spurt av fotograf Lars Ove Helle (sjekk ut nettsiden has her!) om jeg har lyst å stille opp som modell i gjennom graviditeten min. =) Noe jeg har takket ja til.. :P

Jeg har ikke akkurat tenkt å gå gravid i all evig, å det å kunne ha noen fine minner er jo berre koselig! Så da slår jeg til når jeg har sjans.. =)

Vi skall da ta prosess bilder som magen vokser, å i går var første fotografering. 4 månder på vei å er egentlig ikke så mye mage enda, ser mer små lubben ut.. *ler* Men det er litt av poenge, å ha bilder fra nesten ikke mage til "poppe" klar.. :P

Så er første bildene!




















6 kommentarer:

  1. Det nest nederste bilde var utrolig bra :)

    SvarSlett
  2. Så fine bilder, Heidi. :)
    Gleder meg til neste del. :)

    SvarSlett
  3. Nest siste bildet er det flotteste, både med tanke på lys og hvordan du sitter. Skiller seg litt ut på en bra måte, de andre var også fine, men mer vanlige. :)

    SvarSlett