fredag 17. juni 2011

Høøø? Sol? hva er det?

I går var det en fantastisk fin dag! Vi fekk i går med oss at sola faktisk eksistere her på sunnmøre.. :P Det var jammen det på tide! Håper det holder seg!

I går da var jeg med på gravidtreff på Devold kaffen for første gang. Det virker som en veldig koselig gjeng.  Bella var også med. Hun er som regel grei og ha med å gjøre når vi er andre plasser, men seff.. i går av alle ting var hun ikke helt på sitt beste.. *typisk* så håper ikke vi skremte dem nye kommende mødrene.. *ler* Men det jekk greit da. Men vi gav oss tidlig, blei litt trevelt med Bella. Blir vell litt letter å bli med på flere treff når Bella har begynt på Barnehagen.. =)

Jeg hadde ikke spesielt lyst hjem så vi dro videre ut til Besta og Besten å hilse på dem. Bella var fortsatt i hyper aktivitet så hun sprang rundt og rundt huse om  om igjen, ganske greit når der er gjerde rundt hele og jeg vet hun kommer rundt hjørne igjen.. hehe.. Men til slutt ville hun springe bort til gravmaskinen som jobbet, det var ikke så gøy. :S Blei mye trim på ho mor.. :P

Senere blei det grilling! Fy så skummelt godt det er med grill mat! :P vi *kremt* jeg hadde laget fløtegratinerte poteter og oste gratinerte grønnsaker til.. Nammm.. Som  om jeg ikke føler magen begynner å bli stor nok så følte jeg vartfall at jeg trilla der i fra etter det måltide.. hehe..
Fatter det ikke! Når en lager "vandlig" middag spiser vi EN kottelett/file, men når en griller.. jau.. da fyller vi opp med forkjellig saftigheter av kjøtt og marinader osv. og skall smake alle!! :S Øynene er større en magen hver gang! :P

Og Bella fekk brukt bassenge sitt får andre gang! =D *stas*
Det var ei meget trøtt jente til kvelden som sovna fort.. :P slitsomt med sol å masse aktivitet.. =D
Og mamma fekk sove godt til natta.. ^_^





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar