torsdag 2. juni 2011

Har laget kort på bestilling!

Kjempe lenge siden jeg har laget kort nå, scrappa en del da jeg var gravid med Bella og har egentlig ikke gjort så veldig mye etter det. Er i vartfall en fin koselig tidfordriv når en går hjemme.. :P

Men nå har da min tante spurt om hun kunne bestille 5 kort hos meg, 3 kort som skall være takke kort til dem som har passet mitt søskenbarn, og 2 kort til konfirmasjon , 2 gutter.. =)

+ det blei 2 ekstra. tenkte siden jeg var så godt i gang så er det kjekt å ha noen ferdige også.. :)

Her er dei 5 min tante har bestillte.


Konfimasjons kort til gutt! 
Desse går ann å ta ut et lite kort inni og også legg f.eks penger i lommen der.





Takke korta!









Korta som jeg laget uten om..




Alle 7!


1 kommentar:

  1. SV: Det er bra! :D *thumbs up* Lønner seg jo å velge litt billigere alternativer. Og når man i tillegg kan være dyrevennlig er det jo bare et pluss :)

    SvarSlett