torsdag 9. juni 2011

HJELP!!! SERIØST!! HELP!!

Jeg tregner seriøst hjelp nå! har fått vite meld flere lesere i dag at dem får opp denne beskjeden når dem går inn på bloggen min!

"Advarsel: Det er noe som ikke stemmer!

heidijs.blogspot.com innholder innhold fra kijo.no, som er et nettsted som er kjent for å distribuere skadelig programvare. Datamaskinen din kan få virus hvis du besøker dette nettstedet.

Google har oppdaget at skadelig programvare kan bli installert på datamaskinen din hvis du går videre. Hvis du har besøkt dette nettstedet tidligere eller stoler på nettstedet, er det mulig at det nylig har blitt kompromittert av en hacker. Du bør ikke fortsette, og kanskje heller prøve igjen i morgen eller navigere et annet sted.

Vi har allerede varslet kijo.no om at vi fant skadelig programvare på nettstedet. Hvis du vil lese mer om problemene vi oppdaget på kijo.no, kan du gå til Googles Diagnoseside for nettsikkerhet."


NOEN SOM VET HVA DET ER???? evt. hva en kan gjøre? flere som har det??

har prøvd å leter etter hjelp fra blogspot men seriøst!! fy faen får et møkka hjelpe senter!! går ikke ann å trykke på kontakt oss en gang uten å berre får en heu med videre koblinger! og ingen ting stemmer med deg jeg har her! Jeg kunne også spørre om hjelp på hjelpe-gruppen står der, men nei!! når jeg prøver der så får jeg da at jeg kan ikke skrive fordi jeg ikke er medlem og jeg må få en invitasjon av en medlem!! haha.. dem har det gøy!! Dette er virkelig å trykke på nervenne til en hormonell gravid dame.. XD

Tar i mot hjelp med stoooor takknemelighet om noen vet hva det er!!


------------------------------------------------------------------------------------

I need serious help now! several of my readers has been getting this message when they go into my blog!



"Warning: There is something not right!

heidijs.blogspot.com contains content from kijo.no, which is a site that is known to distribute malicious software. Your computer can get a virus if you visit this site.

Google has discovered that malicious software can be installed on your computer if you proceed. If you have visited this site before, or trust the site, it is possible that there have recently been compromised by a hacker. You should not continue, and perhaps try again tomorrow or navigate somewhere else.

We have already notified kijo.no that we could not find malicious software on the site. To read more about the problems we discovered in kijo.no, you can visit the Google Safe Browsing Diagnostic Page. "

IS THERE ANYONE WHO KNOWS WHAT THIS IS?? possibly what to do? more people have it?

2 kommentarer:

  1. kontoen bak kijo.no er hacket, og personen bak bloggen er ikke ansvarlig for hva som har skjedd med domenet!
    det KAN hende dette kun er et fake varsel, la oss håpe det ihvertfall.

    SvarSlett
  2. Eeek. Beklager at du ble rammet! Hadde et stk småsyk ex som bestemte seg for å slette bloggen min og ramme alle med et virus. Bloggen min sto på hans "seriøse" firma, så det var fint lite jeg kunne gjøre. Uansett, sorry! Er oppe å kjører igjen på EGET domene nå^^

    SvarSlett