tirsdag 7. juni 2011

Intron jeg og min kjære hadde på bryllups dagen vår! haha..

30 mai hadde jeg og min kjære 2 års bryllups dag. Og jeg sitter nå her å mimmrer litt tilbake.. :P

Jeg og Kennet ville egentlig gifte oss ute i naturen. Men siden min far sitter i rullestol blei ikke dette noen enkel ska, spess når terenge rett og slett ikke egner seg får rullestol brukere. Og jeg vill at min pappa skulle fortsatt få muligheten å kunne følge meg frem til altere som han gjorde med mine søstre før han blei hendikepet.

Men både meg og min kjære er ikke akkurat kristene, så vi valgte å gjøre det i kirka MEN! Vi følte vi måtte ha med noe inn i kirka som var mer oss.

Vi kjenner da en kar som jobber litt i kirka 30% og spiller orgel. Vi spurte da om litt hjelp i fra han, så han hjalp oss med intron uten at resten av kirka viste hva det var. Vi vet at kirka er ganske streng på hva musikk osv dem har tillatt der inne, og jeg vet at dem har nekta noen fra å spill Pink Floyd i kirka under en begravelse fordi det var for ukristlig! Noe jeg syns er helt på tryne! 

Må si intron blei berre en stor suksess! alle våre venner som kjente til sangen sto der med gåshud og lurte på hva i helvette som skjer!! haha..

så er er vår lille intro som blei spilt i kirka, fordi vi ville ha noe som representerte oss og muligens en liten protest mot kikra.. *ler*



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar