tirsdag 21. juni 2011

Jeg slår to fluer i en smekk!

Som sakt tidligere så er min pappa syk og sitter i rullestol og trenger hjelp med det meste. Nå har mamma spurt om jeg vill være støkkekontakt til pappa en dag i uka. Ikke mye men jeg kan lissom ikke ta på meg for mye heller siden jeg har fortsatt Bella å ta meg av og kroppen min tåler ikke så mye nå som jeg er gravid. Men det er hyggelig at pappa kan være at med meg og Bella en dag i uka, er berre snakk om 4 timer da men. Tror nok han syns det er kjekt å få besøka Bella.. =)

Jeg må innrøme at jeg er litt nervøs, i og med pappa har en del anfall og jeg må hjelpe han da. Det er lissom ikke akkurat det kjekkeste jeg vet om, og det er litt ubehagelig. Er lissom ikke så kjekt å sjå pappa slik. Men regner med det er en vane sak! Og samtidig så er det hyggelig å kunne hjelpe familien litt å. 
Så får mamma også seg en liten pause, er ikke lett når en ikke kan forlate han alene lissom.

Og blir det en bra sommer så blir jo det kjekt å kanskje kunna ha med pappa på kaffe.. =) Gå ner på tusenårsplassen å sjå på båter osv. Noe jeg vet pappa liker.. =) Og han har nok litt godt av å komme seg ut!

Siden jeg ikke har noen intekter nå (mamma permen er over får lengst) så er det kjekt å kunne tjene litt og hjelpe familien. =)


2 kommentarer:

  1. Det høres ut som en flott løsning for alle! :) Lykke til med jobben!

    SvarSlett
  2. SV: Huff ja. Er bare masse linker hit og dit. Jeg skjønner ingenting. Så jeg satser på at noen luringer vet hvorfor det er sånn :)

    SvarSlett