tirsdag 14. juni 2011

UL i morra!

I morra er det den "store" dagen.. :P 18 uker + 5 dager å i morra er det første UL! Er kjempe spent! Håper vi får vite kjønne! =D

Men tror det blir litt stress dag, skal være der kl 12. og Bella har seff besøks dag på barnehagen hun skal begyne på kl 13. Så jeg må ner til min søster tidlig på dagen legge Bella til å søve der nere kl 11, så kjøre til sykhuse får UL. Heldigvis så er manne til min søster hjemme så han kan hjelpe til litt, så dei kunne ta med Bella opp til barnehagen (elste sønnen hennes går der å), så kan jeg møte dem der. =) Håper ikke det tar så allt for lang tid, tror jeg skal rekke å komme tilbake til ca 1. Men det kommer ann på om jeg må vente ei stund før jeg får komme inn.. :P

Alle får som regel spørsmåle om hva en håper det blir. Å jeg å min mann håper jo litt på gutt siden vi har jente fra før, litt kjekt å ha en av hver. Men seff. vi blir glad uansett hva det blir. Blir det jente så er jo det ganske greit da! Masse jente stuff har vi jo.. :P

Jeg er spent på hvordan dette svangerskape skal gå fremover, jeg har nemlig allerede begynt å få problemer med hoftene, siste 2 dagene har vært ganske så vone. Men det er ikke bekkenløsning. Vi trodde det var det som var probleme i forge svangerskap også, så jeg fekk det på pappire at det var av den grunn og fekk henvendelse videre til behandling. Men når jeg kom dit så viser det seg at på grunn av min piercing i naveln og arre etter blindtarmen (som er fjernet), der ei sen som setter seg i klem når jeg er hormonell å da går ut av "plassen" sin, sånn at beina mine blir rett og slett sjeive, og det igjen går utover bekkene. og det har jeg merka har begynt nå.. Auuuu.. ikke noe godt! En liten trilletur med Bella å jeg føler meg som ei vaglende gås! o_O Heldigvis som sakt! jeg har fått registrert at det er på grunn av bekkeløsning i forge svangerskap, og dem som har det slepper vente tid å får behandling med en gang. Så jeg skal ringe legen med en gang å få komt i gang med bahandlig med en gang! er ikke noe godt å gå rundt så låk! Og i tillegg så tidlig i svangerskape.. :S Har ikke tid til å gå rundt slik, har fortsatt Bella å ta meg av.. :S allt blir jo seff ekstra krevende, gå gravid, hormonell, låk, Bella, mannen jobber mye overtid osv. + husarbeid. Det blir tungt, men det bruker som regel å komme seg igjennom det.. =) 

Skal i vartfall bli deilig å komme tilbake til behandlig igjen!
Men nå ser vi frem til i morra, å håper det gir bra resultat å ikke lille babyn er allt for sjennert.. :P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar