mandag 6. juni 2011

Zero shopping på mage i vekst!

I dag var jeg å ei vennine i byn å tittet litt rundt. Bella fekk seg en liten kjole og ny solhatt. Mens jeg.. hm.. "ahh.. skulla hatt ny boske!" "Uhhh.. den var fin!" men nei.. er ikke vits i kjøpe noe nå! siden magen vokser, buksene mine har begynnt å stramme seg over knappe område, så nå går jeg rundt med hårstikk på kappen så jeg får litt mer plass i broka.. hehe..

Men jeg fant meg fanktisk en kjole på H&M, en lys kjole med sorte kanter, litt fin sommer kjole som også har plass til mage i vekst.. :P Likte den kjempe godt, den var lissom så lett å kombinere mye annet sort at med.  Prøvde å finne bilde av den på nette, men der var kun den blomstra versjonen, og sorry meg ass.. blomster mønster er ikke min stil! liker det nøytralt.. :P eller med dødlige skapninger på..hehe.. men det skal en vel leite lenge etter på H&M.. Er ikke ofte jeg finner noe på senterene som jeg liker sånn egentlig, shopper får det meste på nette!

Men det var jammen det deilig å komme seg litt ut etter å ha sitte inne i nesten ei hel helg! Godt at Bella er frisk igjen.. :)
Nå er det ikke lenge igjen til første UL, nærmer seg med storm skritt! =D
Til torsdag er jeg 18 uker på vei, og den 15 er det UL =)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar