torsdag 7. juli 2011

Blir kvalm! Ha respekt får seg selv dere!

Jeg har lagt ut noen av mine gravide bilder på DeviantArt. Og jeg syns det er veldig viktig hva slags bilder en legger ut. Det er stor forskjell på delikate bilder og "jeg blåtter" meg bilder. Det er bilde jeg har tatt hos en profosjonell fotograf og dem er fine bilder. Det er viktig å tenke seg om om en vill at desse bildene skall kunne bli leita opp igjen på nette. Hadde det f.eks vert puppebilder så blir dem på nette for godt (som alle andre seff), og sennere i tid kan det vell ikke være noe artig å måtte finne dem igjen på nette vell? spess når en f.eks har barn og dem finner dem sennere i tid.

Jeg fekk en foresprøsel på DeviantArt fra en dud..

Første mld:
r u currently pregnant..

Jeg svarte ja..
Andre mld:
"would it be possible if you might could fo me a hugh favor please?"

Jeg sa det kommer ann på hva det er...
siste mld:
take shoots of youself in bikini and post on here full figuared and all and maybe try bending over a bit and doing som ebit shots too consider

Hallooo!!! hva faen tror du om meg lissom! Jeg har mer respekt får meg selv en som så!!
jeg dro inn på profilen hans og der er en hau av gravide dame bilder og veldig mange av desse tegningene også:


Dette er ei tegning som han har tegnet selv, og på DeviantArt vrimler det av slike tegninger, mye manga tegninger som desse også:


Seriøst?? Hva er fint med slike tegninger!! o_O
Og det å bli assosiert med slike perverse presoner som har en stor fetish får gravide damer er ikke noe morro!! :S

Og seff der ligger også foto bilder til en hver smak! Men viktig!! Legg ut bilder en er stolt av! Ikke noe en kommer til å angre på og ikke legg ut noe ingen andre skall finne på nette, får det gjør dem! og i mange år etter på å! Skall en bli mamma og pappa, så husk på at senere i tid så vill også barna dine også finne dem bilde å! Og sett deg i dems sko, er det så gøy å finne mamma/pappa på nette? hva om også skole kameratane finner dem også? 
Tenk deg godt om før du tar et valg!
Ha respekt får seg selv og din kropp!

så med andre ord! Nei jeg stiller ikke opp i bikini og bender over lissom!! *blir kvalm* 
at noen kan spørre om slik! men men.. det er mye rart der ute, så hva kan en forvendte! Verden er sprø.. :P

Men det er opp til hver enkelt å velge hva en vill gjøre!

Så som svar fekk han:
No thanks!
I take only pictures that are more delicate and have more respect for my body. I would not have posted these pictures so that my own children would later time finding them on the net!

And I only go to a profosjonell photographer.
I'm already in doubt whether I should have posted these pictures I have, since I see that there are some perverse people who put them as their favorites, and it's no fun. I would really not be associated with such people!

*freak ass* :P 

Men heldigvis hadde han nok respekt til å si:
i'm sorry i apologize for my rudeness

Men uansett! Ikke legg ut hva som helst på nette! da blir det der får godt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar