tirsdag 5. juli 2011

Har vert på Utdrikkningslag i helgen!

I helgen var det første gang jeg skulle være burte fra Bella så lenge, Kennet skulle passe henne. Tror dem koste seg, men det var rart å være borte så lenge. Men der igjen så tror jeg ho mor hadde litt godt av å seg en "Pause".

Helgen besto nemlig av å overraske ei vennine av meg og typen som skall gifte seg i sommer. Vi stormet huse med mange biler, vi møtte ei meget sjokkert vennine som trodde hun skulle tussle seg en tur sta å ta sol.. *ler* 

Dem fekk da ei liste over ting som dem måtte pakke og dem hadde ikke lange tiden på seg. Etter det fekk dem bind forran øynene, Jessica satt på med oss jentene og håkon med gutta.

Uten at dem viste det dro vi inn i Engesettdalen til hytta som tilhører foreldra til Håkon. Dem hadde neust nere med vanne, så der blei det grilling på kvelden.

Dagen etter blei det frisør på Jessica, hun blei kjempe fin alltså! =D Etter det blei det paintball, noe jeg seff sto over, ikke spessielt trykt får en gravid. :P Jessicas lag vant! Juhuu.. hehe.. Så blei det litt avslapping på hytta, dem hadde leid inn en jacuzzi, så der var mange slitene kropper som hoppet opp i der.. :P Og vi blei servert en meget go pastasalat!
Nermere kvelden blei det fiskekonkuranse, gutta mot jenta. Gutta vant desverre! MEN JEG knuste dem nesten alltså!!! Dem kom tilbake med en liten min min fisk, og jeg fekk en stoooor en på fiskestanga, men den klarte å riste seg løs like ved båten! skulla hørt jentene i båten da! Det blei noe hyling å kjefting i båten, og ikke minst en meget hormonell og påtte sur gravid ei. Da bannet jeg høyt! tror konkuranse instingte tok litt over.. *ler*


Og til kvelden blei det en meget suksess full mexicans aften med tapas osv. i neuste. 

Siden jeg er gravid sa kunne jeg lissom ikke akkurat ta av, 0 drikking osv. Men det var veldig sossialt og veldig kjekt å komme seg vekk. Skall ikke klage når en er i et godt selskap.. =D

Desverre blei jeg sjuk siste dagen da vi skulle reise. Føltes ut som om noen hadde prøvd å rense halsen min med en skårstensrense! :S den vart helt ubrukelig dagen etter, og jeg fekk ikke i meg noe av mat, og jeg tror det blei en litt dårlig kombinasjon. Begynte å svimle å greier. Bilturern hjem blei en utfordring, holdt på å kaste opp.. Men nå er jeg på bedringens vei. Er egentlig glad jeg fekk det no en sennere. Jeg fekk være med i helgen og nå har jeg ei uke å bli frisk på, det skall vell gå bra. =) Får til helgen drar vi til trondheim på ferie. blir der en 14 dager. =)

Så vill takke Jessica og Håkon og også resten av gjengen får en kjempe fin helg! Det var veldig kjekt.. ^_^



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar