mandag 25. juli 2011

Oppdatering!

Nå er jeg da 24 uker + 5 dager på vei. Lille babyen har blitt veldig aktiv. =D Kan til og med sjå litt på magen at det beveger seg når den lille sparker/slår.  Må si det er en følelse jeg har savnet litt, det å kjenne liv inni seg og kunne få kontakt. Det er en følelse som ikke går ann å beskrives!
Og nå blir det straks fotografering nr 3. Magen har vokst mye dei siste ukene! Blir gøy å sette sammen alle bilde å sjå hele prosessen.. =)

Så var det lille Bella, som ikke er så lita lenger.. :P Det er helt utrolig hvor stor hun har blitt, hun snapper opp allt nå. Rekker opp til allt! Hun blir berre smartere og smartere! Det er nesten litt skummelt.. :P Må virkelig passe på hva en sier å gjør rundt henne nå!

I dag kjipte jeg meg veldig! Jeg var på kjøkkene å tømte oppvaskmaskine mens Bella var ut i gangen. Der står nemlig vogna hennes og hun syns det er så morro å prøve å feste selene. Plutselig syns jeg stemma hennes var så langt borte. Når jeg da snur meg så ser jeg at utedøra er åpen og ingen Bella!! Panikk!!
jeg sprang ut og der ser jeg bella på vei ner bakken. Det er veldig kjakt at der kan komme bil og dem kommer brått på. Jeg så og si brølte "BELLA"!! og hun skjønte at hun hadde gjort noe gale og kom springene tilbake og skulle rett opp i armane mine.. *puhhh* Kjente jeg virkelig at hjerte mitt var opp i halsen da!
 
Så lille jenta er stor nok til å kunne åpne døra selv, så nå må vi hele tiden låse den, eller passe på at gang døra er igjen, får den rekker hun ikke opp til! Skummle greier.. uff.. mye rart dem finner på når dem er mer aktive.

men den 8 august nå så begyner hun på barnehage. =) Tror nok hun kommer å stor trives der! Så slik ut da vi var på besøk hos barnehagen! =D

Før vi dro på ferie så hadde jeg en go del å gjøre før vi skulle dra, men seff så klaffa ikke planene, så jeg var litt stressa. Får å få meg litt tid til å kunne prøve å gjøre noe så åpnet jeg opp hverandradøra slik at Bella kunne gå ut. Jeg hørte hun flira og kosa seg masse.. meneeehh? vatten? noe stemmer ikke! Når jeg da kommer ut har det vist regnet en del og bassenge hennes hadde fult seg litt opp! Så her fant jeg fante jenta som storkoste seg med vatten! Fult på kled med sko å det hele! *ler*


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar