onsdag 27. juli 2011

Uke 25


I dag er jeg i uke 25, lille babyen er meget aktiv. I går var jeg hos kontroll, og timen jekk så som så.. Viser seg at babyen nå er litt liten, så dette må en sjekke på neste kontroll om det fortsetter. Og Hb min lå på 8,4%, og det er veldig lavt. I april var den på 12,1%. Så nå må jeg berre spise masse leverpostei, brokkoli osv. får å få det opp igjen. + jern tabeletta seff. Har ikke vert så flink å tatt dem.. :S

OM BARNET
Fosteret er i begynnelsen av denne uken 23 uker gammelt. Allerede nå begynner det å bli liten boltreplass for fosteret i livmoren. Øyevipper dukker opp denne uken, og øynene vil snart kunne åpnes og lukkes!
Hjernen vokser fremdeles fort, og fosteret er en velproporsjonert liten minibaby. Fosteret begynner også å få lengre hår på hodet.

3 kommentarer:

  1. Jeg bare lurer på en ting. Er det du som har laget designet på bloggen din. Det er nydelig. Vist det er deg så lurte jeg på om du kunne hjelpe meg med min blogg.

    SvarSlett
  2. Forresten jeg glemte at jeg nettopp kom over bloggen din. Jeg søkte på "vampyrer" på google og der fant jeg et av dine kunstverk. Og det gjorde at jeg kom på bloggen din( Noe jeg er glad for) Dere har en nydelig og søt datter. Og gratulerer med den nye som kommer. Jeg kommer mest sannsynelig til å bli fast leser.

    SvarSlett
  3. Tusen takk for det.. =) Kjekt at du vill fortsette å lese bloggen min.. ;)
    Headern har jeg laget selv, men resten er sånn som er med blogspot =)

    SvarSlett