fredag 26. august 2011

2 nye tegninger...

I går tok jeg frem blokka mi igjen, er ei stund siden jeg har tegnet, er rett og slett får trøtt på kvelden.. :P
Men jeg fekk blyanten fatt. =)

Jeg fant frem noen gammle skisser jeg hadde, der jeg har skisset ned noen ideer/detaljer i fra luis royo. Jeg elsker å ta en titt på desse skissene å få ideer ut av dem! jeg berre digger å royo! han er en fantastisk kunster. jeg har ikke lyst å kopiere han helt v/ min tegne stil, men av og til er det gøy å tegne Royo innspirerte tegninger.. ^_^

Så denne første er nok hentet litt der i fra.. =)




Og denne nr 2 er nok mer ut i fra min lille "hode" fantasi.. *ler* jaja.. 



Det blir mye halv nakene damer med meg, og en del piercing and stuff.. Og mange lurer på egentlig hva som skjer opp i hode mitt? Er jeg litt "skjeiv"? Men nei! Det er jeg ikke.. hehe.. Men jeg syns damer er mye mer artige å tegne og når det kommer til den kunstneristiske delen så syns jeg dem er mer sexy. Mye mer former osv. Det er jo det fine kjønn.. :P og det å kombinere damer, piercing, sverd osv. syns er synsykt rått.. Er det rart jeg digger Royo.. hehe.. Han har alle dei beste kvalitetene i sinne bilder! ^_^
Og jeg går vell litt i samme stil.. =) I tillegg så liker jeg å tøye grensene. Jeg liker å tegne bilder som er sier "wow". Morra mi har spurt lenge om jeg ikke kan male landskap osv lenge men nå har hun gitt opp.. *ler* det er berre ikke min greie. En har hver sin stil. =) Så meg som person er ikke "skjeiv" men den kunstneriske meg kan en vell på en måte si er "Skjeiv"! *ler*

Mannfolk er mer trekanta i kroppsformen, mens damer har timeglass form. Mye mer sexy når en skall tegne.. ;) Men seff.. det hender seg av og til at jeg tegner mannfolk å.. :P

Men tegningene mine er nok ikke får småbarn.. Haha.. XD
I like it dirty.. LOL


1 kommentar:

  1. Jeg digger Royo, skrev faktisk om han i en semesteroppgave i fjor :) Inspirerende kunstner! Men likte faktisk best den som var tegnet ut fra din egen fantasi. Damer er jo mer sexy en mannfolk, så jeg skjønner godt hva du mener i det du skriver. Mannfolk blir så "rett opp og ned". Damer er mye flottere og mer interessante å tegne!

    SvarSlett