mandag 22. august 2011

Barnehage oppdatering!

I helgen var som sakt Kennet borte! og rett før helga begynte Bella å få reakson på barnehagen, hun har oppdaget hva "Hade" faktisk betyr + hun blei redd om noen andre unger er høylyte eller skriker.

Helga var meget travelt. Hun hadde helt panik får at jeg skulle være ut av syne. Men søndagen begynte hun å ro seg. Da slappa hun mer av.

Og i dag var det på igjen på barnehage. Hun gråt da jeg skulle dra, men det slutta ganske fort! Jeg hadde ikke komt meg ut av gangen en gong før hun hadde stoppa. Og dagen hadde det gått så og si greit, var kun en gang hun ragerte litt da ei anna jente hadde begynt å gråte, men da hadde dem tatt hun som gråt bort. 

Og når jeg skulle hente henne var hun litt sånn "buhuuu", men det det ga seg fort. Men dem skulle til å spise da jeg henta henne, og siden jeg er no berre hjemme så lurte dem på om jeg kanskje kunne være igjen å la henne få spise først. Dem har skjønt at hun trenger berre å skape en liten trygghet. Så kunne vi sjå hvordan det går om jeg er der litt på slutten. Og det var en helt annen jente. hun spiste godt med mat og var bli å fornøyd. Som regel vill hun kun sitte på fange til dem som jobba der når hun skulle spise, men når jeg var der satt hun fint i stolen, og etter på var hun i full sving å skulle leke. Da ville hun ikke dra.. *ler*

Men det er viktig at jeg drar ganske fort om morgon, ikke hun begyner å gjøre allt får å tviholde meg igjen der. Får da drar hun det berre ut. Men dem syns det er greit sånn på slutten når jeg har sjans.

Og det var en helt annen jente når jeg kom hjem igjen også. Bli og fornøyd. Merka veldig at hun ikke blei så "usikker" lissom. og hun klarte å leke seg mer selv uten å få panik.

Er litt greit å gjør det slik i begynelsen sånn at hun får en myk start. Så vi får sjå hvordan det går i morra.. :) Må si det lette litt på hjerte mitt også når det jekk litt lettere. Er ikke kjekt får en mor å få klump i halsen.. :S Så håper det går bedre fremover nå.. =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar