tirsdag 30. august 2011

Blæææh...

Har litt små ting jeg hadde tenkt å blogge om. men det får rett og slett vente litt! 
Jeg har blir overfalt av en kraftig forkjølelse som nesten tar knekken på meg! Orker nesten ingen ting! :S

Om natta er det helt J*****! Andre natta på rad jeg våkner i 3 tiden å ikke får puste.. :S Har aldri opplevd det før! Verker i brystkassa etter all hostingen. og lille babyen presser sånn opp i ribbebeina også, så jeg føler meg nesten kvelt om dagen.. :S

klarer ikke å sove godt om natta lenger heller. Det er ikke godt å ligge på siden og heller ikke på rygg! Ligger jeg på rygg så får jeg tungden av babyn presset ned! Blir gal!!

I dag våkna jeg av ekstrem krampe i leggen! Yess.. Det er alltid en kick start på dagen! 

Er så ufattelig lei av å være gravid nå! :S Men det er også fordi jeg har nå to tette, så det føles ut som jeg akkurat har vert gravid.. :S og det er ei stund i gjenn også.. Isjj..

så mer blogg kommer om litt! Må sjå ann når min motivasjon kommer tilbake! :P

2 kommentarer:

  1. Stakkars deg! Det går en helt ekstrem forkjølelse over hele landet nå, har hørt om mange som har blitt nokså syke. Folk er tette i pusten og så følger med en veldig slapphet også, nettopp som du forteller. Ha riktig god bedring og søk lege om det ikke gir seg på noen dager.

    SvarSlett
  2. Takk for det.. =) er på bedringens vei.. =)

    SvarSlett