torsdag 11. august 2011

Da er Bella levert i barnehagen får dagen!

I dag er det full dag på barnehagen om jeg vill ha henne der så lenge. Innkjørings dagene er nå ferdig. =)
I dag når Bella såg hun som tar seg av henne så gliste hun fra øre ti øre.. hehe.. og jeg fekk sakt hade til henne, og det var ikke noe gråting eller noe. Så tror nok Bella trivest godt ja. Ser ut som hun har funne fort ut hvor ting er osv. også. Hun har lissom funne sin plass ganske raskt!

Jeg merker berre dem få dagene jeg har hatt henne i barnehagen så har jeg også begynt å komme seg litt, jeg er ikke fult så sliten om dagen. Jeg sliter veldig med å få opp blodprosenten min, den er veldig lav. Men i dag var jeg å kjøpte sterkere jerntabeletta. Spiser leverpostei og brokkoli til den store gull medaljen! *begyner å bli drit lei* :P

Sola skiner ute nå, og egentlig så burde jeg kanskje ha utnyta den. Men samtidig så er det litt deilig å få gjort unna litt når jeg først har sjans. Har lyst få orden hobbyrome mitt nå. Så tror det blir dagens plan. =) Slenge på litt bra musikk og hive opp vinduene så jeg i vartfall får kjene den friske luften og begyne å lage litt system i rote! :P

Det blir uansett grilling til middag i dag, så da får jeg ta igjen litt soltråler da.. =)

Nei! nå venter Djerv og Dimmu på meg! *prekast* XD

1 kommentar:

  1. Bra at du får slappet av litt. Nesten litt godt å høre at det ikke er bare jeg som sliter med lav blodprosent, har stappet i meg jerntabelletter en stund nå. Men man blir jo så hard i magen av det! Anbefaler deg å bruke laktulose samtidig som du bruker jerntabletter hvis du også blir hard i magen, det hjelper iallefall for meg. Det smaker bare som man drikker sukkervann eller noe, så er ikke så ekkelt heller :)

    Må forresten bare si at jeg synes at du har et veldig stort talent innenfor kunst og tegning, snek litt og fant nettbutikken din og en god del tegninger på facebook. Du er kjempeflink!

    SvarSlett