tirsdag 9. august 2011

Dag 2 på barnehagen!

I dag var jeg veldig spent på hvordan det ville gå med Bella i barnehagen, i dag var det nemlig første gang alene ei stund. Når jeg kom med henne tidlig om morgon og nærmet meg proten så gliste Bella og flira. =D Det var tydelig at her kjente hun seg igjen! :P

Når vi kom inn var det full sving med å leke seg! Enset nesten ikke at jeg var der.. :P Etter en liten stund skulle jeg dra, hun hadde da ikke tid til å si hade, prøvde flere ganger. Men til slutt så vinket jeg hade til henne i vindue, og da skjønte hun vell litt greia. Såg hun reagerte litt.

Dem skulle da ringe viss det ikke jekk så bra, ellers så skulle jeg hente henne kl 2. Fekk ingen tlf. Så regnet med at det hadde godt bra. Hun som tok seg av Bella fortalte at hun ragerte litt men det jekk fort over, her var jo så mye leker så måtte sjekkes ut! :P

under maten begynte hun å sutre å gråte litt, men det hadde jeg regnet litt med, får det bruker å være lalle tid får henne da. Så når hun hadde spist så la dem henne i ei vogn å hun sovnet. Sov i 1 og1 halv time.

Når jeg kom inn døra var der ei pie som var veldig glad får å sjå meg! =D Sprang rett i armene å skulle gi kos. i går blei hun nesten litt lei seg når vi skulle dra, men i dag var det helt greit. Vinket å sa hade å greier. Så tror hun har kost seg masse i dag å! =D

I morra skall jeg ikke være der i det hele tatt, skal kun være tilgjengelig. Så da blir det å prøve å levere henne. =)

Torsdag blir det full dag viss jeg vill, men jeg kommer nok til å hente henne litt tidligere da å, sånn at hun får en myk start. =) Så lenge jeg har mulighet til det så syns jeg det er greit. Fredag og mandag er barnehagen stengt på grunn av plannleggings dag.. =)

I går når Bella skulle legge seg får natten så var hun kjempe lett å legge, sovna med en gang. Tydeligvis ei som er mer aktiv å litt sliten etter barnhagen, så blir spennendes å sjå hvordan hun blir å legge i natt å. =) Deilig når dem er lett å legge, viser berre at dem har hatt en kjek dag med mye aktiviteter! =D

Kjenner berre i dag at den gravide mor ikke er så sliten! Så dette tror jeg gjør veldig godt får meg å! =)

1 kommentar:

  1. Høres helt supert ut! Bra at hun får vent seg til barnehagen i god tid før babyen kommer. :)

    SvarSlett