onsdag 10. august 2011

dag 3 på barnehagen!

I dag når vi svinga ned til Barnehagen begynte Bella å le. hehe.. Er vist ei lita pie som stor trivest i barnehagen. Hun kjente seg vist igjen og viste hvor hun skulle.. ^_^

Når vi kom inn og jeg skulle legge på plass klærna hennes sprang hun rundt hjørne får å sjå etter sklia som hun hadde leket med i hele går.. hehe..

Når jeg skulle hente henne så våkna hun akkurat å da fekk mamma en stoooooor god klem, også begynte hun å vinte hade til dem andre.. *ler* hun skjønner nå at hit skal jeg være ei stund å leke meg å når mamma kommer er det på tide å dra.. :P

Men allt hadde gått veldig bra med Bella så langt på barnehagen.
Og i morra er det full dag om vi vill.. =) Men jeg kommer nok til å hente henne litt tidligere. 

Fredagen er barnehagen stengt, så da skal hun være med meg hele dagen. =)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar