onsdag 24. august 2011

Foreldre og barn treff / Gravid treff i morra!

I dag ser det ut til at det går kjempe bra med Bella på BH, det er seff litt gråting men går vleidg fort over. Så i morra skall jeg ikke ikke hente henne kl 2. Og i dag har jeg vasket hus osv. 

Så i morra syns jeg det er på tide at ho mor får bruke litt tid på seg selv å sossialisere seg litt.. =)
I morra er det nemlig treff på lekeland, jeg brukte å være der mye med Bella før hun blei 1år. Koster får barn over 1år. Jeg har vert der noen få gonger men det var fryktelig slitsomt, siden jeg er gravid og i tillegg sleit med blodprosenten så hadde jeg ikke akkurat energien til å "spring" etter henne hele tiden. Det var berre kjempe travelt. Ikke jekk det ann å sette seg ner å spise heller da.

Men nå er Bella i barnehagen og jeg får første gang skall dra dit alene. Det skall bli deilig! =D Da går det faktisk ann å sette seg ned å prate med folk, jekk ikke ann det når jeg hadde med meg Bella.

Så gleder meg veldig! Utrolig koselig på desse treffa, kjekt å møte mange nye unge mødre som er i samme situasjon! =) og det er kjekt å kunne søke råd eller evt. gi råd.=)

blir kjekt å kunne senke skuldrene.. =) og foreldre kommer inn gratis i tillegg, så da har til og med jeg råd til å bli med.. :P Seff.. så koster maten da.. ;)

Gleder meg til å sjå gammle kjente!
Og til dem som ikke har vært med på treffa på lekeland så anbefaler jeg dem! Veldig koselig å sossialt! får både gravid og foreldre!

Er hver torsdag fra kl 11:30 og utover på Elias romme.. =)



1 kommentar:

  1. Høres kjempe-kjekt ut :) Håper du koser deg der da.

    SvarSlett