tirsdag 16. august 2011

*Glis*

Snakk om sola!! Engangstønaden har kommet inn!! Wiiiiii....
Nå er det berre å gjøre allt klart til den lille kommer! 

Min lille shopping liste! 

Ny vogn: Emmaljunga City Cross
Nå har jeg vert med på en del babytreff, og jeg ser at veldig mange av dem som er der har denne vognen, jeg har spurt å grav når det gjelder denne vågnen å lest en del på nette. Og det ser ut som alle som har kjøpt den er kjempe fornøyd med den. Den er lett, og go å trille på gruss og i snø. Noe som er viktig får meg. Min søss har også denne vognen, og jeg har fått testet den ut med henne. Gleder meg veldig til å få denne i hus! =D
Vi skall ha City bag at med også, men den får vi kjøpt med søss. =)

Kan lese litt om denne her: http://www.emmaljunga.com/no/Barnevogner/Velg_din_vogn/City_Cross-565.html


Mawok - vugge
Reiseseng som bonus.
Å gynge opp og ned er effektivt når små barn skal sove!

Denne har jeg hørt mye om! Vi har egentlig en vugge som vi har i familien som både jeg å mine søstre har sove i, og den er veldig fin! Men min mellomste søss er også gravid og det er hennes tur å ha den. Og det er helt greit får meg. Den er som sakt veldig fin, men den knirker veldig. Og Bella nekt å sove i den i  det hele tatt. Bella var sånn som sov 5-10min i strekk på dagtid, og denne kan hjelpe til på barn som sliter med å sove. Les mer om denne her: http://www.lilleprinsen.no/product/568664/Mawok%AE-snow-white.html
Neonate baby call
som jeg nevnte tidligere.. =)
Kjøpes på Elkjøp.


også må vi ha ei ny ekstre dyne til den lille, sengekant, og muligens ny vognpose. er ikke sikker enda.. Har laget en vognpose til Bella da hun var liten, men det er godt mulig den er for stor til vognen. Den var nemlig nesten litt for stor i den vogna Bella hadde, og den mye større en City Bagen. Så må nesten teste det ut. =) Men så vet vi ikke hvor klad vinter det blir enda, så får sjå hva som skjer. =)

Her er i vartfall den jeg laget til Bella selv. Kan jo hende jeg lager en mindre en til nye babyen. =) Hadde vert fint om jeg fortsatt kan bruke den da. =)


Så er egentlig ikke såå mye vi skal kjøpe inn. Vi har det meste. Spess om det har rett og det er ei lita jente til som kommer, så har vi allt av klær. Dem vokser så fort ut av babyklærna at det har vi masse av, og det er nesten ikke brukt. gleder meg til å kunne ta dem frem igjen! ^_^

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar