fredag 19. august 2011

Heklet Babylue i går!

Seint i går klarte jeg å bli ferdig med Babylua jeg snakket om. 
Etter myyye strev.. :P Jeg hadde lyst å ha blomster på, og min teori som jeg hadde i hode skulle jo det være enkelt.. Hahahaaa.. Var litt værre å få det til i praksis.. :P Men etter å søkt litt på Youtub fant jeg en video som viste hvordan, så da blei det noen blomster til slutt.. ^_^

søt? =)




Her viser dem hvordan du kan hekle blomster.. =)



Skall lage ei som er litt større også, sånn at jeg er sikker på at en av dem passer.. :P
Vet at i vartfall newborn lua til Bella passa på denne dukken, så derfor brukte jeg den som utgangpunkt..

2 kommentarer:

  1. Åh, så fin! Skulle ønske jeg kunne å hekle, men jeg kan bare å sy jeg dessverre.

    SvarSlett
  2. Takk.. =) Å hekle er fantisk letter å lære en å strikke.. =) Men det er være å lære å følge oppskrifter. :P akkurat det kan jeg ikke.. hehe.. allt må gjørest på frihånd. =)

    SvarSlett