fredag 19. august 2011

hmm.. dette blir tomt!

Denne helgen blir nok en litt ensom helg, vartfall på kveldene. Kennet dro til tronheim etter jobb i dag. Han, broren og svigerfar skall opp å jobb på hytta. Så han blir vekke hele helgen! *sukk*

Men men.. Er av og til litt godt å ha slike "pauser" å. Får da er det såååå kjekt å sjå han igjen! XD
Men det skall bli rar å gå å legge seg i ei tom seng, er ikke akkurat så ofte det skjer. :P

I morra får jeg å Bella finne på noe sossialt. Og nå som Kennet ikke er her må jeg også ta meg av hunde. Jeg kommer nok ikke til å kunne klare å gå noe tur med begge to. Zorro er rett og slett får sterk får meg.. :S Men det er jo kjekt å kunne leke med dem ute i hagen. Kennet bruker å gå tur med begge samtidig + trille Bella i vogn. fatter ikke at han klarer det.. :S men nå som jeg sliter med bekkene også så er ikke akkurat det det lureste! Men som sakt, lek i hagen slår ikke feil det! Gøy med ball! :P Og shakira og Zorro er veldig flinke å leke i lag. 

Så om kveldene nå så blir det vell en del hekling.. =) har begynt på babylue nå. Får sjå om jeg rekker å bli ferdig med den i kveld. =)


1 kommentar:

  1. Blir vel ei flott helg uansett tenker jeg meg :) Er godt å savne folk noen ganger også.

    SvarSlett