mandag 15. august 2011

Jau jau.. morro å våkne til andres Babycall!

Så blei denne lille sneve av sommer over atter en gang her på sunnmøre. men men.. vi har i vartfall har en fin å solrik helg.. :P I dag når jeg å Bella våkna våknet vi til regn. isjh.. en smule lei! 
Bella er hjemme hos meg i dag å, men i morra er det barnehage får fult!
Merka at det blir en litt anna hverdag å venne seg til. En føler seg plutselig litt tom, og det blei veldig rart å kunne kun tenke på seg selv. Er ikke vandt med slik lenger. :P  En mors hverdag er som regel mest normalt å glemme seg selv, en har som regel så mye andre ting som må ordnest osv.

Men i det siste har vi hatt litt problemer når det gjelder Babycallen vår. Etter ferien klarte den vi hadde å bli ødelagt. Så vi fekk en midlertidig en hos min mor. Vi sleit litt med å få den til å funke først, og vi tok inn mye rart på den. Ene natta så tror jeg faktisk politiradion slo inn.. :S Det var i vartfall 2 stk som letet etter noen! Holdt meg våken hele natta.. *argh*

Så lærte vi at det går ann å låse slik at den ikke tar inn så mye anna støy. MEN! den driver å tar en en test lyd en gang i bland, det går jo greit det på dagtid, men Bella sover ikke på samme rom som oss og vi hører ikke henne på natta eller morgon uten babycall, så å ligge å høre på den susingen hele natta var ikke noe gøy!!! sleit med å sovne og om jeg våknet spess når kennet skulle på jobb, fekk jeg ikke til å sovne igjen så grunn av babycallen.

men så har kennet vert å kjøpt en anne en som er lik den vi hadde (fekk kjøpt den får 200kr). det var utrolig deilig å sleppe den test lyden! den jekk meg på nervene! Men så kom morgon, Bella sov enda.. Eller??? plutselig var den gugglende baby som begynte å prate.. hmm.. d der er ikke Bella! også kom der en kviskrende søsster. Og dem styrte leeeeeenge! Helt til mor kom, og da blei det skift å på kledning på samme rom! jeg holdt på å bli gal! Dem blei aldri ferdig!

Er kun 2 kanala på den så skall prøve den andre i kveld, så håper jeg ikke der er noen flere som slår inn. Dette er uansett berre midlertidig. Når jeg får engangstønaden min skall jeg kjøpe meg en ordentlig en. Har en jeg har lyst på. Denne har søstra mi også å er veldig fornøyd med denne!
Veldig greit å kunne legge den ut i vogn når det trengs også. =)

Neonate babycall med lav stråling, en rekkevidde opp til 800 meter, oppladbare batterier og ladestasjon.

  • Stort LCD-dispaly
  • Rekkevidde på opp til 800 meter
  • Oppladbare batterier på både sender og mottaker
BC-5000A er en brukervennlig babycall med lav stråling slik at du ikke utsetter ditt barn for unødvendig påkjennelser. Maks 10 mW kontra normal trådløsteknologi som har opp til 500mW. De store LCD-skjermene er oversiktlige og gir deg god informasjon om batteritid og viser når enheten er utenfor rekkevidde av hverandre. BC-5000A kommer også med nattlys, stemmeaktivering og stand-by-modus for energisparing. Har 16 forskjellige digitalkodinger som bruker velger slik at du slipper interferens fra andre trådløse enheter.
kjøpes på Elkjøp.. =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar