onsdag 3. august 2011

Lille Bella jenta mi begyner å bli stor!

På mandag er det barnehage start! =D Kan ikke fatte at lille pia mi skal i barnehagen.. hehe..  *stor pia* ^_^
Men tror det kommer til å bli kjekt å godt får oss begge! Da vi var på besøk hos barnehagen såg det ut som om hun stor koste seg. Så tror det kommer til å bli mye morro der får henne. Jeg merker at jeg har ikke energi nok til å kunne ta meg av henne om dagen, den gravide helsen begyner å ta på. Så det skal bli godt å få henne i barnehage, med masse aktiviteter! =D Også får mor slappe av å ta mer vare på seg selv til neste baby kommer.. =)


I morra skal vi på siste treffe på lekeland før barnehage, da tror jeg ikke jeg kommer til å ta med meg bella så mye mer der. Seff av og til da.. :P Blir i vartfall ikke så ofte.

I dag er jeg i uke 26. =) Tiden går så sykt fort! ca. 3 og en halv måner igjen! :S


Kennet har endelig fått gjort ferdig TV stua opp på garasja. Så nå har vi fått om alle tv utstyre opp dit. Og gammle tv stua blir nå kombinert hobbyrom og stellerom. Må nesten ta ut stelleborde fra Bella sitt rom siden det muligens blir bleiskift på natta osv når nye babyen kommer.. :P

Var digg å få til tv stue på garasja, det blir mer film rom da. så blir det mer ro i huse når her blir flere barn i huse. Vi skal også få opp dart der. =) Det blir sikkert et fin plass hvor kennet kan ha kompis besøk også.. hehe..
Og kjenner at det skal bli kjekt å få et ordentlig hobbyrom igjen også. Har lissom berre vert stua vekk ei stund nå.. =) Savner arbeidsplassen min.. ^_^


1 kommentar:

  1. Så flott med hobbyrom! Syns likevel du har vært flink nå i mellomtiden, du har jo laget en hel del ting og tegninger. Godt gjort å få det til med en småttis i huset. Lykke til med barnehagestart!

    SvarSlett